helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně
Back to blog home

Mix

 MIX : 


Příprava výroby modelu Spartak

Grafy výkonu motoru

Zhodnocení modelů 440 a 445

Zpráva o vývoji

Rozptyl výkonu motoru 445

Zvýšená komprese motoru 445

Bez popisku

Vývoj spotřeby materiálů ve výrobě 1956–1959 (Kč a kg/vůz) – Během let klesaly cenové (červené) vstupy a hmotnostní (černé) vstupy poklesly a poté mírně stouply. Ovšem jak to bylo ve skutečnosti…

Měření odklonu? Poklice Spartaka měly zajímavost – okřídlený šíp směřoval na obou stranách vozu vpřed.

Detailní záběr

„Výborné jízdní vlastnosti vozů 440 při rallye Monte Carlo…“ :-) Stěrač umístěný na střeše.

Červené disky v barvě karoserie

Opět disky v barvě karoserie

Nesériový vůz s ploutvičkou na kapotě

Pokračování

Pokračování

Prospekt v němčině

Přestože se jedná o propagační foto, pravděpodobně jde o amatérskou modernizaci (opakovací blinkr na blatníku, gumové slzy nárazníků, zpětné zrcátko a snad anténa přilepená k okénku spolujezdce, křidélka na stěračích…)

Pokračování

Pokračování

Nárazníky s hrazdou pro exportní verze

Mnoho vozů Spartak je takto poznamenáno

Tachometr v mílovém provedení

Chromované rámečky světlometů – Spartak je měl oproti Octavii převislé.

Related posts

Maybe you would find interest in these posts.