helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně
Back to blog home

Your cars

 VAŠE VOZY :    Tyto vozy patří Vám milí kolegové.     Pokud zde ještě chybíte, pošlete prosím nacionále + fotky + příp. zajímavý komentář.


Ing. Marek Šmejcký, Praha 6 – Škoda 1000 MB (1968, 3. série), zcela původní stav.

Pokračování

Pokračování

Pokračování

Mr. Júlio Ferreira, Portugalsko – Škoda 1000 MB po renovaci v roce 2006.

Na fotografii je pan Morgado, který prováděl renovaci. Pomohli jsme Júliovi zasláním několika náhradních dílů.

Zdravím, Václave! Konečně pár fotek – historii pošlu brzy. Můj bratranec auto renovuje, ozveme se v září ohledně dílů. S pozdravem, Júlio.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Ing. Tomáš Janda, Praha 4 – Škoda 1000 MB.

Mr. Thomas May, Německo – Škoda 1000 MB.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

p. Jiří Revox – Škoda 1000 MB. Posílám pár fotek, říkáme jí „pacička“, někdo taky „packa“. Už není úplně origo, strejda, co ji měl přede mnou, překopal celou elektriku – třeba boční světýlka jdou ovládat každé zvlášť.

Couvací světlo se dá rozsvítit nezávisle na kvaltu, blinkry můžou blikat všechny jako výstražné nebo svítit trvale. Je tam hromada funkcí, o kterých ani nevím, jak se zapínají. Každý čudlík dělá něco jiného a když jich pár zmáčknu naráz, palubka svítí jak vánoční stromek.

Jsou tam nové blatníky, prahy a pár drobností, ale na pohled vypadá pořád jako origo. Jen chybí přední ozdobné rámečky – to už ale posoudíte sami na fotkách.

Přední blinkry jsem přidělával sám, po těch původních zbyly dírky, protože nové blatníky jsou na typ 1969 a já mám model 1967. Tachometr ukazuje asi pravdivých 37 500 km, ročně najedu tak tisíc.

Mr. Ondruš, Slovensko – Škoda 1000 MB.

Pokračování.

Pokračování.

p. Michal Kačmár, Mladá Boleslav – Škoda 1000 MB.

Pokračování.

Hotovo 4/2007.

Pokračování.

Mgr. Jiří Šantavý, Brno – Škoda 1000 MB.

p. Václav Szromek – Škoda 1000 MB.

p. Daniel Slapnička, Ústí nad Labem – Škoda 1000 MB, ročník 1964, 2. série. Více o voze píši v sekci Octavia. Pro tuto MB jsme jeli do Berouna v roce 2009, nyní ji ladíme po estetické stránce a hlavně jezdíme. Můj Bobes (MB – malý Bobeš).

Ing. Michael Skrbek, Sušice – Škoda 1000 MB.

p. Jiří Klimeš, Liberec – Škoda 1000 MB, ročník 1965.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

p. Peter Holenia, Košice, Slovensko – Škoda 1000 MBX.

p. Miroslav Pavelčík, Vlčnov – Škoda 1000 MB, ročník 1966.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Ing. Libor Kocman, Humpolec – Škoda 1000 MB, 1968. Po renovaci v roce 2009.

Pokračování.

Pokračování.

Žábrovka 1966, stav 2009.

p. Miroslav Hrubý, Praha – Škoda 1000 MB, 1967. Zakoupil jsem 19. 4. 1967 po třech letech čekání v pořadí za 45 850 Kčs. V roce 1969 byla po nezaviněné nehodě vyměněna karoserie, která od té doby má stále původní lak bez jakýchkoliv zásahů autogenem nebo tmelem.

Vůz prošel 14× STK bez závad. Nikdy nebyl na opravě v servisu (kromě výměny karoserie). Má najeto 135 000 km.

Veškeré opravy a údržbu, včetně třeba záměny ložisek s plechovou klecí v převodovce za ložiska s klecí bronzovou, si provádím sám. Jezdí bez poruch a jsem s ním celých 42 let spokojen.

Mr. Hans Hubers, Holandsko – Škoda 1000 MB. „First I bought my beauty in CZ. Then in Germany... boiling... Not driveable... Then a few days later I get the car with my bus and we fell on our side. Complete chaos. Two cars total-loss! SHIT!!!“

Až tragikomický příběh. Hans koupil v ČR toto skvostné MB, při převozu do Holandska mělo poruchu, takže vůz odtahovkou odstranil z dálnice a po pár dnech naložil na svůj podvalník a

ještě v Německu se s kompletem převrátil a zničil oba své vozy i s podvalníkem. Nakonec MB doputovalo na velkopřepravníku...

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

p. Pavel Kozák, Písek – Škoda 1000 MB, 1968. + Škoda Octavia 1961 + Jawa 250 typ 353 1957 + ČZ 501 1958.

Dobrý den, pane Vaněčku. Posílám Vám pár informací o svých strojích a také fotodokumentaci. Škodu 1000 MB jsem koupil loni s kupou náhradních dílů za 6 000 Kč.

Auto je z roku 1968, ale je na něm karoserie z roku 1964 – úzký sloupek. Lak je zachovalý, ale nepůvodní.

Najeto má 110 000 km. Motor pracuje rovněž bezvadně. I u tohoto vozu jsem preventivně dělal brzdy a vyplatilo se.

Podvozek (podlaha a podběhy) jsou ošetřeny kvalitním antikorozním nátěrem. Interiér je také vcelku zachovalý, modrobílý. Rovněž jsem druhým majitelem, auto pochází od Příbrami.

Rovněž jsem druhým majitelem, auto pochází od Příbrami.

p. Lukeš, Praha – MBG.

p. Vladimír Tomek, Mělník – Škoda 1000 MB. Dále flotila vozů 1202 v různých provedeních + 1201 sedan, STW + Octavia Combi.

Pokračování.

Pokračování.

p. Zdeněk Novák – Škoda 1000 MB.

Toto je můj miláček Škoda 1000 MB („Karkulka“) a můj přívěsný vozík Pav 100 („krabice“ :-)). Karkulka r. v. 1967, až na pár maličkostí (např. zadní zástěrky, kapky blinkrů jsou repliky).

Top původní stav. Na části fotek diagonální gumy (uskladněné v garáži), v současnosti na discích kopretinách.

Pav „krabice“ má původní tažné zařízení i originální papíry. Obojí koupeno od překupníků za našroubované ceny, ale stálo to za to :-)

Pokračování.

Pokračování.

p. Doležal, Praha – Škoda 1000 MB.

Ing. Jiří Přibyl, Úvaly u Prahy – Škoda 1000 MB.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Muzeum Mladá Boleslav – Škoda 1100 MBX.

Neznámý.

Neznámý.

p. Zdeněk Wachfaitl, Praha – MBX club Praha, Škoda 1100 MBX.

Pokračování.

Neznámý – ztracený e-mail, Škoda 1000 MB.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

p. Miroslav a Peter Nagy, Lučenec, Slovensko – Škoda 1000 MB, 1963.

Hlavným mechanikom je náš otec Imrich. MB sme kúpili už nastriekanú v roku 2007, len sme ju doskladali a dotiahli detaily.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Mr. Miroslav Nagy, Lučenec – Škoda 1100 MBX, 1969. Renovácia trvala o niečo dlhšie, ako sme rátali. Auto bolo (nebolo) od falcov blatníkov a dverí úplne zhnité. Vlhká drevená garáž a orech pod ktorým auto stálo v kombinácii s ročnými obdobiami urobili svoje. MBX ešte chýbajú nejaké detaily, ktoré sa doladia za prevádzky, no je to ako s Kofolou – keď ju miluješ, nie je čo riešiť, musíš jazdiť. Hlavným hnacím elementom je syn Adam, ktorý sa počas renovácie narodil a vyrástol, bez neho sa nesmie konať žiadna jazda, umývanie či oprava. Ďakujem za stropné lišty, na MBX sedia super. Na foto je aj Octavia, ktorá prešla renováciou pred desiatimi rokmi.

Ešte to raz preleštíme pred štartom.

Japonci sa tlačia všade.

Motorkár Mišo a MBX.

Pred renováciou.

pí. Petra Kosová – Škoda 1000 MB.

Pokračování.

Pokračování.

p. Jan Křivka
Brno
Škoda 1100 MB de Luxe (1968).

Posílám pár obrázků svého krasavce v původním, nikterak nerekonstruovaném stavu. S pozdravem Jan Křivka (2009).

p. Milan Zralý
Strakonice
Škoda 1000 MB
Koupen v perfektním a zcela původním stavu od 74letého prvního majitele. Neoriginální pouze zadní mlhovka a radiální pneumatiky. Vůz je zcela bez koroze.

Prostě krasavice a výstavní kus. Žádné promáčkliny, žádné škrábance. Jen drobné opravy laku odpovídající věku 39 let. Chromy původní a jako nové!

Úpravy: výměna krytů zadních světel, půlměsíčků přední masky (nové originální ND), doplněny chromované „kapky“ okolo blinkrů. Originální blikače už sehnány.

Mr. Sascha Blank
Bad Waldsee, Německo
Škoda 1000 MB
Stav 2014, koupena 2013.

Březen 2014 – lak odstraněn v lázni louhu, následovala katodická dip úprava povrchu.

Mr. Oana Manciur
Bukurešť, Rumunsko
Škoda 1000 MB (1968)
Naše „Fiona“ – pojmenovaná podle Shrekovy partnerky, protože je zelená. Jezdila po Chorvatsku, Černé Hoře, Srbsku, Bulharsku i Maďarsku. Každý rok se účastní rally a srazů Škoda.

Fiona je nyní v „Rat Style“. Má pětistupňovou převodovku ze Š120, nové nápravy, kotoučové brzdy, sedadlo OMP a modifikované ráfky. Zdravíme z Rumunska!

Mr. Ivan Rabar
Pula, Chorvatsko
Škoda 1000 MB de Luxe (1967)
2013 – připravena k restaurování.

Škoda 1000 MB (1968)
Denně používaný vůz, v rodině již tři generace – včetně dědy.

Škoda 1000 MB (1967)
Renovace plánována v budoucnu.

p. Milan Kropáček
Slovensko
Škoda 1000 MB (1968)
Veterán v dobrém stavu, po generální opravě motoru a doplnění nových chromů a lišt. Předtím vlastněn Veteran klubem Lučenec.

Mr. Peter Vaňoch
Turčianske Teplice, Slovensko
Škoda 1000 MB (1965).

Mr. Ken Sweeney
Kildare, Irsko
Škoda 1000 MB (1967).

p. Karel Václav Nowotny
Brno
Škoda 1000 MB (1965)
2013.

2013 – Škodověnka naleštěná, s novými koly. S pozdravem K. V. Nowotny :-)

2013.

2013.

2013.

Posílám na ukázku dva polštářky, které nám s láskou vyšila moje paní. :-)

2013 – naše žábrovka vyrobena 12/1965, prodána 1/1966. Říkáme jí „Sněhurka“. Není 100% originální, ale naše zlatíčko. Renovujeme ji se synem Václavem.

2013 – dokončujeme renovaci přední části, vráceny původní kapkové blinkry a „široký úsměv“. Nachystána nová kola.

p. Jaroslav Šípek
Kralupy nad Vltavou.

Mr. Jörg Pässler
Freital, Německo
Škoda 1000 MB (1968) + Camptourist 6-1 (1974).
Pozdrav z Freitalu!

p. Tomáš Hvizda
Bardejov, Slovensko
Škoda 1000 MB
Renovace dokončena 2014. Zdravíme a přejeme úspěšnou veteránskou sezónu!

Před renovací.

p. Milan Simonides
Londýn, Velká Británie
Škoda 1000 MB
2013 – před renovací.

p. Miroslav Beran
Sokolnice
Škoda 1100 MB de Luxe (1959)
2013.

p. Petr Smrčka
Telč
Škoda 1000 MB + Citroën CX
Veterán patří manželce, původně bílé auto, nyní modré. Stejně tak i můj Citroën CX. :-)

Mr. Ján Michrina
Prešov, Slovensko
Škoda Felicia + MBX + 110R.

Mr. Hartmut Söhnel
Dresden, Německo
Škoda 1000 MB (1967)
Restaurováno do roku 2012.

p. Václav Mulač
Březno
Škoda 1100 MB.

p. Petr Bezpalec
Opočnice
Škoda 1000 MB (1967).

Mr. a Mrs. Kameníkovi
Prešov, Slovensko
Škoda 1000 MB.

p. Petr Ullmann
Škoda 1000 MB (1968)
Nalezen v garáži 1. majitele se zadřeným motorem, po repasi motoru a brzd opět v provozu.

Mr. Daniel Líška
Vrbové, Slovensko
Škoda 1000 MB.

Mr. Xavier Bouchart
Košice (z Francie)
Škoda 1000 MB.

Škoda 1000 MB + přívěs
Malý stylový karavan pro 2 osoby, vlastní výroba, váha 185 kg – ideální za eMBéčko.

Část mé sbírky modelů.

Mr. Ervin Rábl
Nyergesújfalu, Maďarsko
Škoda 1000 MB.

p. Ota Němeček
Plzeň
Škoda 1000 MB.

p. Miroslav Hanák
Jablonec nad Nisou
Škoda 1000 MB (1964).

p. Tomáš Rožek
Jihlava
Škoda 1000 MB.

p. Viktor Červený
Škoda 1000 MB.
Amatérská renovace.

Mr. Pavol Levčík
Boleráz, Slovensko
Škoda 1000 MB.

Mr. Gert Lorenz
Berga/Elster, Německo
Škoda 1000 MB (1964)
2015 – výrobní číslo 002398.

Renovace probíhala od 1/2013 do 6/2014.
The restauration from 1/2013 to 6/2014.

Můj vůz r. v. 1964, koupen v 1/2013 u Mariánských Lázní.
My 1000 MB from 1964, bought in January 2013 near Marianske Lazne.

Já v roce 1987 (nový blatník).
The same 1000 MB and me in 1987 (new fender).

Já a vůz mých rodičů v letech 1967/68?
You see me and the 1000 MB of my parents in 1967/68?

p. Libor Koberna
Škoda 1000 MB
Toto auto jsem koupil od prvního majitele (94 let). Bylo po částečné renovaci a v pěkném stavu. Původní majitel si ho velmi vážil a já také. Původně určeno na vývoz, ale nakonec zůstalo v Česku – za to jsem vděčný. Foto po renovaci.

p. Jiří Zahrádka
Sobotka
Škoda 1000 MB (1967)
Po prvním majiteli, v původním laku a plně pojízdná. Asi 10 let ji původní majitel nepoužíval.

p. Lukáš Kaisler
Želeč u Tábora
Škoda 1000 MB (1968)
2015 – první umytí a rozleštění po vytažení ze stodoly. Auto je v originálním stavu, plán jen oživit techniku – brzdy, kola, motor, těsnění a drobnosti.

p. Jiří Horák
Moravský Krumlov
Škoda 1000 MB
2015 – po sedmi letech opět namontovány SPZ a připravena dělat radost. Zakoupena před 3 lety, postupně se dostává do formy. Těžké časy má za sebou, teď už ji čekají jen vyjížďky za krásného počasí.

p. Vladimír Kysela
Škoda 1000 MB.

p. Zdeněk Jarušek
Kuřim
Škoda 1000 MB (1969)
První majitel od novoty. Auto je garážované, původní lak, stále dobře slouží. Příběh doplněn osobní vzpomínkou na čekání v pořadníku a pětileté spoření – auto koupeno v dubnu 1969. Poctivě udržováno dodnes, nyní připraveno pro vnuka, který slibuje pokračovat v tradici.

pí. Pavla Tršová
Horažďovice
Škoda 1000 MB
Dědictví po otci, který vůz koupil v roce 1968. Dodnes slouží a prodat ho nedokážu – byla to jeho láska.

p. Michal Bajzik
Staré Město
Škoda 1000 MB
Zatím několik snímků z dílny, na autě se stále pracuje.

Mr. Juraj Frohlich
Bratislava, Slovensko
Škoda 1000 MB
Fotku zatím nemůžu poskytnout, embéčko je rozebrané. Posílám alespoň snímek, jak vypadalo, když jsem ho našel v garáži.

Mr. Milan Vigaš
Špania Dolina, Slovensko
Škoda 1000 MB (1966)
Úzký sloupek. Vůz z roku 1968 už po renovaci – dříve jste měli foto ještě na přívěsném vozíku.

Pokračování.

Škoda 1000 MB je aktuálně v renovaci, dokončení odhadem do roka (2018).

Mr. Ladislav Holinka
Velešín
Škoda 1000 MB
Naše žábrovka z roku 1965.

Mr. Juraj Jónáš
Levice, Slovensko
Škoda 1000 MB (1967)
Fotky při koupi a aktuální stav – renovuje se.

Pokračování.

Mr. Pál Viczián
Békéscsaba, Maďarsko
Škoda 1000 MB.

p. Jan Planý
Mladá Boleslav
Škoda 1000 MB.

p. Vladimír Řeháček
Rožnov pod Radhoštěm
Škoda 1000 MB
„Tak to jsem já, Embí.“ Sloužím svým páníčkům od listopadu 1968. V roce 1991 nové blatníky, prahy a dveře, původní lak zůstal jen na střeše. Najeto 195 790 km. Původní SPZ stále drží. V roce 2016 jsem málem byla prodána, ale nakonec zůstávám v rodině a čekám na další generaci i nové zušlechtění.

Mr. Michal Dubravický
Chynorany, Slovensko
Škoda 1000 MB de Luxe (1967).

p.
Škoda 1000 MB.

p. Martin Jeřábek
České Budějovice
Škoda 1000 MB
Na tuto Škodu Studio B5 přijdou lišty.

Mr. Pavol Levčík
Slovensko
Škoda 1000 MB.

p. Jaroslav Divoký
Zlín
Škoda 1000 MBT
Po dokončení kompletace posílám pár snímků. Hezký den, J. Divoký.

Jedná se o typ MB-Touring, který koupil můj otec v roce 1968 v Tuzexu. Tyto „ožebračené verze“ MB byly určeny na export, pár jich však šlo do Tuzexu v ČSSR. Přidány jen „slzy“ na nárazníky, původní nárazníky viz přiložené foto.

p. Tomáš Titz
Olomouc
Škoda 1100 MB DeLuxe (1968/1969)
Levandulově šedá, vše v původním stavu – tak to zůstane. Děkuje za provoz webu a e-shopu.

Mr. Bartosz Wytwer
Gostyn, Polsko
Škoda 1000 MB (1965).

Mr. Branislav Kuzma
Gerlachov, Slovensko
Škoda 1000 MB.

Mr. Ervín Hagovský
Čučma, Slovensko
Škoda 1000 MB (1967).

Pokračování.

Mr. Jaroslav Šimán
Bratislava, Slovensko
Škoda 1000 MB (1968).

p. Petr Vyhnánek
Litovel
Škoda 1000 MB.

Pokračování.

p. Lubomír Dubový
Ostrov
Škoda 1000 MB
Po montáži repasovaného karburátoru z vašeho obchodu motor běží tiše a reaguje výborně. Auto se chystá na cestu přes Grossglockner do Itálie k moři s doprovodem Fiatu 126, Trabantu 601 a Lady 2107.

Mr. Adam Nociar
Bratislava, Slovensko
Škoda 1000 MB (1968).

Mr. Ján Lesák
Trenčín, Slovensko
Škoda 1000 MB (1966)
Původní stav – přidávám aktuální fotografie.

Mr. György Tofalvi
Budapest, Maďarsko
Škoda 1000 MB.

p. Jarmil Melša
Budislav
Škoda 1000 MB.

Pokračování.

Pokračování.

p. Petr Šotkovský
Řeka
Škoda 1000 MB.

p. Petr Novák
Kaznějov
Škoda 1000 MB.

p. Zdeněk Dráb
Mladá Boleslav
Škoda 1000 MB (1968)
Fotky z renovace druhého vozu. Kompletní oprava včetně laku a výměny dílů, zachován původní odstín. Dokončeno veteránskou atestací. Poslední série s úzkým sloupkem a bez pozičních světel – nahrazeny bočními blikači.

Pokračování.

p. Pavel Tlusták
Zlín
Škoda 1000 MB.

Mr. Marek Baláž
Myjava, Slovensko
Škoda 1000 MB.

Juraj Hložník, Bratislava, Slovensko — Škoda 1000 MB. Posielam foto MB, ktoré som našiel v starej stodole a dávam ho do poriadku.

Stanislav Kahovec, Český Krumlov — Škoda 1000 MB.

Majitel neuvedený — Škoda 1000 MB.

Milan Tyml, Kaznějov — Škoda 1000 MB. Škodovka byla pořízena jako nepojízdný vrak roku 2018, tedy ve stejném roce, kdy se narodila dcerka. Tyto dvě holky tak budou mít vždy spojitost. Jak se veterán pomalu rýsoval pod rukama, Lucinka mezitím začala chodit a pořizovat si první šmouhy od smiru na obličeji. Generální opravu jsme nakonec dokončili společně.

Roy Hafslien, Svarstad, Norsko — Škoda 1000 MB, 1966.

Miloš Žáčik, Lehota, Slovensko — Škoda 1000 MB. Pieskovanie veteránov Nitra.

Jakub Petr, Čelákovice — Škoda 1000 MB.

Tomáš Jurášek, Zlín — Škoda 1000 MB.

Majitel neuvedený — Škoda 1000 MB.

Majitel neuvedený — Škoda 1000 MB.

Jakub Wimberský, Prachatice — Škoda 1000 MB.

Ondrej Tauberik, Ivanka pri Dunaji, Slovensko — Škoda 1000 MBX.

Related posts

Maybe you would find interest in these posts.