Your cars
VAŠE VOZY : Tyto vozy patří Vám milí kolegové. Pokud zde ještě chybíte, pošlete prosím nacionále + fotky + příp. zajímavý komentář.
Česko — Škoda 100, 1971. Model v téměř původním stavu. Od roku 2003 druhý majitel, auto mělo najeto asi 50 000 km. V zimě 2005 nový vrchní lak, původní barva byla také zelená – zelená lahvová. Ke konci roku 2017 má Škodovka najeto asi 118 000 km.
Do podzimu 2008 bylo používáno k dennímu ježdění, nyní už bude jezdit jen při výjimečných příležitostech.
Vůz je v původním stavu, v roce 2005 dostal nový lak téměř totožný s původním. Bílé lemy na pneumatikách jsou připevněny jen zkušebně, kvůli typu pneumatik je však nelze ponechat.
PhDr. Daniel Kamas — Škoda 100. Původní zachovalý stav. Nový přírůstek do sbírky, další vůz má v sekci Felicia.
Ing. Marek Šmejcký, Praha 6 — Škoda 110R. www.veteranskoda.cz
Jan Macura, Praha — Momentálně (2006) mám dvě „Erka“ a tajně šilhám po Škodě MBX, ale to je hudba budoucnosti, jelikož mé druhé Erko je v dezolátním stavu.
Pokračování — Míním ho dávat dohromady, protože se jedná o model 1971. Na fotce je mé první Erko, které potřebuje jen dodělat černou koženkovou střechu a bude kompletní.
Silvio Ludwig, Neuhausen, Německo — Škoda 100, listopad 1969. Najeto 81 500 km. Thank you & Ahoi, Silvio.
Matti J. Tarvainen, Finsko — Škoda 120S Rallye. Ahoj! I am the Finnish man who went shopping for Parabola and other spare parts. Sending a few pictures of cars. Merry Christmas and Happy New Year. Best regards, Matti.
Pokračování — Sprint Lahti 2010. Ahoj, byl jsem z Finska u vás nakupovat osobně v Praze náhradní díly. Zasílám pár obrázků aut. S pozdravem, Matti.
Tomáš Vaněček, Praha — Škoda 100L, 1976. Auto momentálně prochází rekonstrukcí, ale už brzy bude znovu kompletně pojízdné. Posílám pár fotek před rekonstrukcí z letošního léta.
Pokračování — Jedná se o typ 722 model Škoda 100L. V roce 1984 proběhla výměna rámu, takže auto je již kompletně bez koroze.
Pokračování — Do roku 2002 bylo v držení prvního majitele, ale cestou ke mně prošlo rukama ještě dalších dvou lidí. Nicméně bez větších zásahů. S pozdravem, T. V.
Ing. Ján Zoller, České Brezovo, Slovensko — Škoda 110. Ostávam s pozdravom a prajem vám veľa zdaru. Zasielam foto mojej flotily, ktorú s otcom postupne dávame dokopy. Červená Š110 je už ako cukrík. Ing. Zoller.
Škoda 110R, 1980 — Kúpil som ju v roku 2010, bola búraná, narýchlo sme ju spojazdnili kvôli STK, EK a prepisu. Momentálne v depozite, nie je čas robiť, bude to originál až na podvozok a agregát. Interiér a karoséria origo, motor bude Fabia 1.5 MPI prebrúsená s hlavou a čipom, no ešte sa uvidí, možno pôjde naspäť na originál. Je to o peniazoch. Tá stovka, prvotyp, sa pokúša vyvárať a pasuje, je to po dedovi, pôjde do originálu a na veteránske značky pre synčeka – teraz má 3 roky, takže ešte máme dosť času, kým narastie.
Jaroslav Reitschlager, Žatec — Škoda 100L, 1975. Odstín 4466, téměř každý šroubek původní z výroby, vyměněny pouze nabourané pravé zadní dveře. Najeto pečlivě zdokumentovaných 50 tisíc km, veteránská testace.
Jaroslav Nohava, České Budějovice — Škoda 110R, 1979, typ 718K. Renovace dokončena v září 2014, lak v původním oranžovém odstínu, je zase jako nové. :-)
Pokračování — 2013, 105 tisíc km. Koupená od prvního majitele, původní stav bez úprav, čeká mě plechařina a nový lak.
Jan Schejbal, Most — Škoda 100L, 1972. Původní stav i lak, momentálně v mírné renovaci. Vyměněny některé díly za nové, lak je v pořádku – jen rozleštění. Bude osazena zánovní převodovkou po repasi (2012).
Erik a Anke Kooistra, Lauwerzijl, Holandsko — Škoda 100. Hi Vaclav, these cars are our latest accestion. With best regards, Anke.
Karel Stašek, Beroun — Škoda 110R, 1980. V mém vlastnictví od roku 2010. Výměna motoru 1999, vyvařeno, pokračuji dále v renovaci (2012).
Pavel Černoch, Mariánské Lázně — Škoda 100, 1974. 2012 – 62 000 km, vše v originále. Tato krasavice pochází z Českých Budějovic a nyní bydlí v Mariánských Lázních. Srdečně zdravím všechny přátele veteránů značky Škoda.
Martin Klapač, Mladá Boleslav — Škoda 120S. Postaveno jako replika vozu Škoda 120S v roce 2008. Oproti originálu chybí původní motor – použit motor z Felicie.
Martin a Markéta Klapačovi — PF 2013: Přejeme hromadu lásky, co srdce pohladí, rodinu a přátele, co nikdy nezradí. K bohatství krůček a ke štěstí krok. Nádherný Silvestr a šťastný nový rok!
Milan Anděl, Kolín — Škoda 120S Rallye. Auto jsem zrenovoval vlastníma rukama, až na čalounění a strop. Tzv. stovečku jsem udělal jako vzpomínku na své první auto a 40. výročí Rallye Škoda (Bohemia). Auto jezdí jako drak a těším se na veteránský sraz v okolí.
Josef Pazderka, Blansko — Škoda 110R. Vůz zakoupen v Tuzexu 1978, užíván jen pár let, poté uložen v garáži. Citlivě zrestaurován v roce 2008 s původní barvou i díly. Nyní ve veteránském režimu, používán jen párkrát ročně za dobrého počasí.
Milan Macek, Hradec Králové — Škoda 110R. 2014 – koupeno v roce 1996, upravená verze (3 kola, 5 rychlostí, el. stahování oken), jinak věrná originálu. Srdcovka!
Roman Sandner, Cheb — Škoda 100L typ 722, r.v. 1972, 988 cm³, 35,3 kW. Po prvním majiteli, vše původní, jen kdysi měněné přední blatníky.
Rudolf Szegeny, Kostoľany pod Tríbečom, Slovensko — Škoda 110R. Prikladám pár foto z aktuálneho projektu.
Marco Cirilli, Řím, Itálie — Škoda 110R. Dlouhý příběh lásky k vozu Škoda. Auto zachráněné z Florencie po 12 letech, zrenovované s přáteli. Už 12 let věrně slouží. Úspěšný milostný příběh. ;-)
Martin Kán, Zingst, Německo — Škoda 110R, 1978. Nově lakovaná, pomalu se opravuje. Splněný sen po letech.
Karel Petr, Teplice — Škoda 110L. Zasílám slíbené foto našich vozíků. Světle zelená „Máňa 110L“ byla původně ošklivý modrý vrak, který 14 let přecházel z ruky do ruky, a nyní je opraven také díky vám, z dílů vašeho skladu.
Třetí žlutou jsme dostali jako přívažek k Pepče jako dárce orgánů na opravy, ale škoda ji rozkuchat, tak ji raději sešíváme do původního stavu – opět za vaší pomoci.
Jaromír Bukáček, Sněžné — Škoda 110L, 1975. Auto je mého táty, já ho víceméně jen udržuji v provozu. Má najeto cca 150 000 km, doposud využíváno k běžnému provozu (cca 2 000 km/rok). Poslední STK proběhla 21. 12. 2017 bez závad. 18. 1. 2018 měl táta nešťastný karambol, proto sháním věci na opravu. Oprava karoserie proběhla v roce 1990, generálka motoru při 100 000 km. Auto není výstavní veterán, ale na svůj věk velmi zachovalé.
Karel Zavadil, Praha — Škoda 100L, 1974. Od 8/2009 jsem druhý majitel. Veškeré mechanické součásti jsem svépomocí zrenovoval i díky náhradním dílům z vaší firmy. Automobil je domácí mazel a jmenuje se „Ferda“. Za 7 let provozu (asi 17 000 km) s ním nebyl absolutně žádný problém.
Miroslav Andrš — Škoda 100R. Zdravím a děkuji za pomoc při renovaci škodovky 110R. Posílám foto z výstavy v Opočně. – Miroslav Andrš.
Petr Bezstarosti, Nová Paka — Škoda 110L. Děkuji vám za zaslané věci a doufám, že opět na své faktuře budu mít sluníčko :-) V příloze zasílám příběh mého veterána. Děkujeme vám, my oba. YouTube kanál.
Jan Drbohlav, Bradlec — Škoda 100. Původní stav, motor rozebrán a vyčištěn. Stovečka sem tam kvete, ale decentně, přestože letos slaví 46 let na silnicích. Dáma v nejlepších letech! Stejný rok i měsíc narození jako já. Moje první auto byla také 100, nešlo odolat! Jsem druhý majitel, první se o ni staral pečlivě. Když jsem ji od něj kupoval, brečel – slíbil jsem, že se o ni budu dál starat. A slib plním, při každém kilometru navíc.
Michal Mušek, Plzeň — Škoda 100L. Auto po prvním majiteli, respektive jeho ženě. Dlouho stálo v garáži, vše původní včetně laku, najeto pouze 24 000 km. Dochovány všechny faktury o nákupu i opravách. Původní značky v depozitu, dokud auto „nerozhýbu“. Mám z ní velkou radost.
Zdeněk Dráb, Mladá Boleslav — Škoda 100R. Auto koupené 2016 v rozebraném stavu, většinu dílů jsem sehnal díky vašemu obchodu. Oprava karoserie včetně pískování a lakování proběhla ve Škoda Auto Mladá Boleslav. Renovace trvala 4 roky.
Robo Vessa, Slovensko — Škoda 100L, 1970. Ahoj, ďakujem za tovar, všetko prišlo v poriadku. Auto som kúpil od prvého majiteľa z Jablonce nad Nisou, 48 000 km, pôvodný stav, bez hrdze. Pôvodné rádio stále funkčné. S deťmi sa vozíme len párkrát cez leto – splnený sen!
Petr Jírovec — Škoda 110R. Posílám foto veterána před kompletním odstrojením. Zatím to není moc na chlubení. :-)
Jaroslav Líčko, Horní Libchava — Škoda 110R. Auto jsme vysekali z metrových kopřiv. Karoserie byla tak zkorodovaná, že jsme ji odnesli ve dvou. Vyvařování trvalo dva měsíce, následovalo pískování a další práce. Auto bylo kompletně rozebráno a složeno z nových originálních dílů sehnaných po burzách a od kamarádů.
Vlastislav Koldus — Škoda 100, 1974. Najeto 188 000 km, nový motor Š105M, po 10 000 km šlape jak hodinky. Nový lak v originálním odstínu 8220. Dělá mi radost, není nad svezení klasikou.