helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně
Back to blog home

Your cars

 VAŠE VOZY :    Tyto vozy patří Vám milí kolegové.   Pokud zde ještě chybíte, pošlete prosím nacionále + fotky + příp. zajímavý komentář.


Jaromír Rážek, Pardubice.

Michal Kopecký, Protivín — Škoda 1101, 1947. Dle TP 1948, ale dle VIN a série 11/1947.

Vůz byl údajně vyroben v Rousínově na zakázku pro nemocnici v Brně. Kdyby někdo měl o voze více informací, uvítám každou zprávu. Děkuji!

Pokračování.

Pokračování.

Josef Švancara, Olomouc — Škoda 1101, před renovací 2007.

Pokračování.

Luboš Bazala, Dalešice — Škoda 1101. R. v. 26. 9. 1946, prodej 2. 10. 1946, podvozek zhotoven 17. 7. 1946 (7. 5. 1946 byl vyroben první sériový vůz... :-)).

Muzeum MB — Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Bohuslav Švarc — Škoda Popular Sport 1100 OHV, 1939. Renovace trvala tři roky, některé díly zakoupeny u vás.

Franz Schwezer, Baselland, Švýcarsko — Škoda Tudor.

Leszek Bauman, Lubaczów, Polsko — Škoda Tudor.

Miroslav Beran, Sokolnice — Škoda 1101, 1949. Rok 2013.

Pokračování.

Andrzej Major, Radomsko, Polsko — Škoda Tudor.

Fritz Carmen, Rakousko — Škoda 1102 Tudor, 1952.

Ivan Žižka, Örkelljunga, Švédsko — Škoda 1101 Roadster, 1949. Typ 938, vyroben 12. 10. 1949, prodán 3. 12. 1949, export Švédsko. Lakování 48 (žlutá), čalounění červená kůže. Podvozek předán 23. 8. 1949 do Kvasin, 12. 10. 1949 vrácen kompletní vůz do hlavního závodu.

Pokračování — Fotka je z loňského máje (2018) u nás, jak vidno, jaro přijde každým rokem!

Tomáš Kašpar, Lindau, Německo — Škoda Popular, 1937. Originální stav, 8200 km.

Pavel Petr, Nové Město na Moravě — Škoda Populár, 1939. 2016 – renovace.

Alois Krejčí — Škoda Tudor, 2016. Foto mého největšího miláčka.

Rudolf van Rossem, Prinsenbeek, Holandsko — Škoda Populár 1100, 1939. 2016 – „Hello Václav. The car is still in project state. Needs work on the body, interior and brakes. I hope to restore it in the coming years.“

Harri Antila, Oulu, Finsko — Škoda Roadster, 1949.

Stanislav Petrů — Škoda 1101 VO/P (bojový Tudor).

Heinz Maas, Neu-Anspach, Německo — Škoda 1102 Tudor sedan.

Alois Čikl, Hanušovice — Škoda Tudor, 1947.

Pentti Nousiainen, Pirkkala, Finsko — Škoda 1101, 1949.

Stephan Spandau, Schönebeck/Elbe, Německo — Škoda Populár, 1939.

Pavel Loubek, Praha — Škoda 1101 VO. Zasílám pár snímků mého veterána po renovaci a před ní. S pozdravem, P. L.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Gjergji Ndile — Škoda 1101 VO.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Josef Škoda, Zdice — Škoda 1101 VO. Posílám svůj výtvor z roku 2017–18.

Mám i prototyp Škoda 965 4x4. Pozdravem, J. Škoda.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Václav Janík, Radovesnice — Škoda Tudor. Jak auto rozebírám, vidím, co je potřeba. Koupil jsem Tudora, který stál 46 let na zahradě prorostlý roštím, takže to není renovace, ale záchranná akce. Tři čtvrtiny karoserie jsem musel vyrobit úplně nově včetně nárazníků. Renovaci průběžně fotím. Zajímavé je, že motor po tolika letech, po výměně oleje a vyčištění karburátoru, okamžitě naskočil a vrní jako spokojený kocour.

Pokračování — Příběh vozu: původně sloužil jako sanita na Kladně, v roce 1960 přestavěn na dvoudveřový sedan. V roce 1968 odhlášen z evidence a od té doby stál v Poříčanech v kopřivách. Záchrana zatím probíhá dobře, snad brzy znovu ožije.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Antonín Grmela, Pustiměř — Škoda Populár. Děkuji za spolupráci, díky vám mám hotový podvozek Populara.

Milan Pazdera, Dřevnovice — Škoda Tudor, 1948. Posílám pro zasmání foto svého Tudora z doby, kdy jsem si ho přivezl domů. Vozidlo jsem koupil, protože ho vlastnil můj děda.

Petr Krhovjak, Huslenky — Škoda 1101 VO. Renovuji bojového Tudora, který 30 let stál, takže nějaké díly budou třeba. Práce tam bude ještě tak na dva roky. :-)

Related posts

Maybe you would find interest in these posts.