Dobové ceny.
Dobové ceny.
Ceník Škoda 1988.
Skluzy dodávek vozů do prodejen.
Archiválie – utahovací momenty PN.
Utahovací momenty ZN.
Utahovací momenty řízení.
Nářadí v autě.
Resistin – ochrana dutin. Pokračování.
Ochrana dutin – Škoda 100. Pokračování.
Seřízení rozvodu Škoda 100–120, 1200–3. Častý dotaz zpracoval p. Valtoš – děkujeme.
Pokračování – rozdíl tlaku mazání motoru Škoda 1203 (plnoprůtokový čistič) a Škoda Octavia (filcový čistič). Prakticky žádný, jen odlišné umístění pojistného ventilu: Octavia má ventil na bloku motoru, 1203 ve vaně. Poznámka od p. Valtoše.
To, co se nevešlo do televizních Bakalářů – příběh Miloše Novotného o voze Škoda 1202. Vypráví o koupi, cestách po Evropě i kuriózních zážitcích s autem. Dlouhé vyprávění o opravách, dobrodružstvích na cestách a setkáních během výletů do Bulharska, Francie a Itálie.
Servisní knížka Octavia–1202 (export, španělština). Stejný princip jako u současných verzí.
Pokračování.
Pokračování.
Zrenovovaná Tatra (Zapa beton).
Přípravek proti molům – doporučeno vložit do odstavených vozů.
Vázička s dekorací k oknu.
Dečka Škoda 1202.
Vize budoucnosti.
Přídavné mlhovky.
Pokračování.
Zpětné zrcátko – venkovní, nevrtací, Komex. Pokračování.
Pokračování.
Poctivý trojúhelník. Pokračování.
Nádhera.
Alarm 1971 – připojení na houkačku, která se spustí při otřesu vozu dle nastavení regulačního šroubu. Troubení po cca 10 s zmlkne. Cena 62 Kčs.
Poklice kol – atyp.
Dovozce a prodejce těsnění, období před rokem 1948.
Pokračování.
Veletržní palác, Praha 7.
Praha 2 – Vinohrady 2011. Přítomnost se snoubí s minulostí.
Gejzír s baňkou – typ 21, 24, 27, 28. Návod a zástavba.
Gejzír s baňkou – typ 21, 24, 27, 28. Technická data.
Vlečení vozů.
Garáž – plachta.
Stan k boku vozu + přívěs PAV 100.
Přívěs Dingo.
Přívěs Dingo.
Přívěs Karosa W4.
Přívěs Karosa Racek 300 – prototyp.
Přívěs Karosa Racek 400.
Přívěs Karosa obytný.
Přívěs Karosa Hausbot.
Přívěs Karosa Hotel – pro výstavu v Nice.
Československé poštovní známky.
Vzorný řidič.
Sv. Kryštof – ochránce motoristů.
Autoklub ČSR.
Autoklub Argentina – z pobytu s rodiči 1964.
Autoklub Chile – z pobytu otce.
Výstavka Autoklub Opletalova, Praha 1.
Výstavka Autoklub Opletalova, Praha 1.
Znak – zdroj p. Viktor Lorenc, Praha. Krátkodobé odlévání bloků motorů Škoda v závodech V. I. Lenina v Plzni z důvodu kapacitního sjednocování výroby. Pokus byl po čase zrušen na žádost exportu. Informace ověřena pamětníkem, záznam uložen v archivu Škoda Auto Mladá Boleslav.
Dobové (převážně zahraniční) prezentace značky Škoda. Zdroj: p. Viktor Lorenc. Pokračování.