helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně
Zpět na úvodní stránku blogu

Náš Spartak

Rok výroby 1957, nájezd 33 000 km. Vůz ve výborném, originálním stavu – pouze lak a chromy byly renovovány. V roce 2010 byl prodán šťastnému novému majiteli (rozhodli jsme se zredukovat sbírku).

V roce 2016 se nám ozval další majitel tohoto vozu, Ruth Johnson, který jej zakoupil až ve Velké Británii. Při prohlížení našich stránek překvapivě zjistil, že tento automobil nám kdysi patřil, a napsal nám. Úžasné, jak je svět malý! Jeho fotografie jsou zveřejněny v sekci Spartak / Vaše vozy.


Po renovaci

Akce Pražský hrad

Akce Pražský hrad

Akce Pražský hrad

Technický průkaz – pokračování

Pokračování

Romantika noční Prahy

Po koupi

Po koupi – před vycíděním

Akce pro Hotel Four Seasons

Renovace – rozhodl jsem se pro nový lak, původní měl mnoho vad. Zde již odstrojeno, jedeme do lakovny.

Postupná obnova – očištění podvozku a antikorozní nátěr, obnova laku dílů.

Po návratu z lakovny – originální dvoubarevné provedení č. 11/9 (béžová/červená karmín).

Můj první Spartak (1987) – sloužil jako dopravní prostředek. Po prodeji Spartaka jsem si pořídil Škodu 1000 MB. Těžké časy…

Ošetřování dutin – práce na spodku vozu, antikorozní nátěr. Kvůli zimě se později sloupal.

Pokračování – po postavení na kola měl Spartak neúměrně podseknutá kola.

Pokračování – zoufalá doba socialismu. Za odvoz jsem získal Octavii a použil ji na náhradní díly.

Pokračování – rozřezanou karoserii jsem odvezl do sběrny. Jak jinak než Spartakem.

Související články

Mohly by vás zajímat ještě tyto články ze stejné kategorie.