Rok výroby 1957, nájezd 33 000 km. Vůz ve výborném, originálním stavu – pouze lak a chromy byly renovovány. V roce 2010 byl prodán šťastnému novému majiteli (rozhodli jsme se zredukovat sbírku).
V roce 2016 se nám ozval další majitel tohoto vozu, Ruth Johnson, který jej zakoupil až ve Velké Británii. Při prohlížení našich stránek překvapivě zjistil, že tento automobil nám kdysi patřil, a napsal nám. Úžasné, jak je svět malý! Jeho fotografie jsou zveřejněny v sekci Spartak / Vaše vozy.
Po renovaci
Akce Pražský hrad
Akce Pražský hrad
Akce Pražský hrad
Technický průkaz – pokračování
Pokračování
Romantika noční Prahy
Po koupi
Po koupi – před vycíděním
Akce pro Hotel Four Seasons
Renovace – rozhodl jsem se pro nový lak, původní měl mnoho vad. Zde již odstrojeno, jedeme do lakovny.
Postupná obnova – očištění podvozku a antikorozní nátěr, obnova laku dílů.
Po návratu z lakovny – originální dvoubarevné provedení č. 11/9 (béžová/červená karmín).
Můj první Spartak (1987) – sloužil jako dopravní prostředek. Po prodeji Spartaka jsem si pořídil Škodu 1000 MB. Těžké časy…
Ošetřování dutin – práce na spodku vozu, antikorozní nátěr. Kvůli zimě se později sloupal.
Pokračování – po postavení na kola měl Spartak neúměrně podseknutá kola.
Pokračování – zoufalá doba socialismu. Za odvoz jsem získal Octavii a použil ji na náhradní díly.
Pokračování – rozřezanou karoserii jsem odvezl do sběrny. Jak jinak než Spartakem.