helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně
Zpět na úvodní stránku blogu

Mix

 ŠKODA 1101-2 "Tudor" : 

První poválečný typ
(na fotu líbivý Roadster).  Vyráběly se 1946-1952 (později nahrazeny řadou 1200) 

PROVEDENÍ :

- Sedan (2 nebo 4 dvéřový)
- Roadster (zcela otevřené kabrio)
- Kabriolet (pevné stěny, stahovací střecha)
- Dodávky (prosklené kombi/zaplechované)
- Sanita
- Sportovní
- Bojový


Škoda 1101.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Škoda 1101 – bojový vůz.

Škoda 1102.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Předčíslí a písmeno motoru – od modelu Octavia až po 1202.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Škoda 1102 Roadster.

Škoda 1102 Sanita.

Prototyp – předchůdce modelu 1101?

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

p. Láska (Škoda 1202, Praha) upřesnil: „Více informací o tomto voze je v knize Sedan a jeho příbuzní od Jaroslava Gerega. Podle této knihy vůz vyrobily Letecké závody n. p. Praha v roce 1948.“

V roce 1948 byl prototyp předán ke zkouškám do AZNP Mladá Boleslav, kde byl označen jako typ 950.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Pokračování.

Prototyp Škoda 965. Čtyřdveřový čtyřmístný terénní vůz s motorem vpředu a pohonem všech čtyř kol (4×4). Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, dva ventily na válec, karburátor Solex, bez přeplňování. Výkon 33 kW (45 koní) při 4200 ot/min. Mechanická čtyřstupňová převodovka s redukcí. Rozvor 2485 mm, rozchod kol 1300/1270 mm. Rozměry: délka 3580 mm, šířka 1700 mm, výška 1550 mm. Maximální rychlost 90 km/h.

V roce 1950 byly postaveny tři terénní vozy Škoda typ 965, projekt však nepřekročil fázi prototypu. Vůz byl odvozen od sériového modelu Škoda 1101 P, měl však jinou karoserii, pohon 4×4 a větší motor.
Snímky pocházejí z knih Škoda – auta známá i neznámá a Škoda – Let okřídleného šípu.
Foto: archiv Škoda Auto.

Související články

Mohly by vás zajímat ještě tyto články ze stejné kategorie.